0
Your Cart is currently empty!
update

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Ózdmarket.hu

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a www.ozdmarket.hu honlapon keresztül elérhető online vásárlási felület igénybevételének használati feltételeit.

Az online shopban kizárólag 18. életévüket betöltött természetes személyek vásárolhatnak, akik a megrendelés leadásával egyidejűleg kötelesek elfogadni az ÁSZF-et, hozzájárulnak személyes adataik kezeléséhez és feldolgozásához (továbbiakban: Vásárló).

A jelen ÁSZF tartalmazza a megrendelés szabályait, a Vásárló és az Ózdmarket.hu között létrejövő szerződés alapvető rendelkezéseit. Az online shop használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, az Online shop felületén elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

A szerződés nyelve magyar.

Az online shopban leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a Vásárló és az Ózdmarket.hu közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a Ózdmarket.hu nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.

Az Ózdmarket.hu semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát. A megrendelések leadása kizárólag elektronikus úton lehetséges.

Faxon, telefonon, e-mailen keresztül vagy postai úton rendelés leadására nincs lehetőség, az ilyen módon érkezett megrendeléseket az Ózdmarket.hu nem teljesíti.

A Vásárló az online shop használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben és az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Az Ózdmarket.hu MINT ELADÓ ADATAI

Név: Birki’s Business Center Kft.
Székhely: 3600 Ózd 48-as út 26.
Adószám: 26355795-2-05
Cégjegyzékszám: 05-09-030909

 

Regisztráció

Ha a Vásárló regisztrálni szeretne, úgy, a „Regisztráció” menü pontra kattintást követően a regisztrációs felület értelemszerű kitöltésével tud. A regisztráció elküldésével a Vásárlónak a jelölőnégyzet kipipálásával el kell fogadni az ÁSZF-ben és az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

A regisztráció sikeréről az Ózdmarket.hu e-mailben tájékoztatja a Vásárlót. A regisztrációt követően a regisztráció megerősítésére van szükség, melyet a Vásárló a megadott e-mail címére küldött üzenetben található megerősítő linkre kattintva tud elvégezni. A megerősítő link használata nélkül a Vásárló nem tud bejelentkezni fiókjába.

A sikeres regisztrációt követően, Vásárló a „Belépés” menü pont alatt a belépési adatait megadva (e-mail cím, jelszó) tud belépni az Online shop felületére.

A regisztráció során több számlázási és magyarországi szállítási cím is megadható. A szállítási cím minden egyes vásárlás során módosítható, és ha a regisztráció során megadott cím nem egyezik meg a későbbi szállítás címével, úgy a Vásárló a megrendelés során módosítani tudja, és eltérő címet tud megadni. A regisztrációt követően a regisztráció megerősítésére nincs szükség, a Vásárló automatikusan beléptetésre kerül az Online shop felületére.

Az Ózdmarket.hu a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Az Ózdmarket.hu nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az Ózdmarket.hu-nak felróható okból hozzáférhetővé válik.

A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a saját felhasználói fiókban van lehetőség. Az Ózdmarket.hu kizárja felelősségét a regisztrált adatok Vásárló által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért, ezzel összefüggésben az Ózdmarket.hu semminemű felelősség nem terheli.

Regisztráció törlése

A Vásárló a saját fiókjának törlését kezdeményezheti az online shop felületén. A "Profilom" menü ponton belül a "Fiók törlése" alatt a "Törlés" lehetőségre kattintva indíthatja el a törlési folyamatot. A kattintás után érkező rendszer e-mail alapján a Vásárlónak véglegesítenie kell a törlést. Amennyiben ezt nem teszi meg, a fiók továbbra is aktív marad. A sikeres törlésről az Ózdmarket.hu egy másik e-mailben értesíti a Vásárlót.

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős. Ha a Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni az Ózdmarket.hu-t.

Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek. Ezek elmulasztásából eredő késedelem, kár a Vásárlót terheli.

Megrendelés folyamata

Az online shop termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Vásárlók számára.

Vásárlónak lehetősége van az online shopban a „Termékek” menü pontban böngészni, illetve a kereső mezőt kitöltve az általa megvásárolni kívánt termékre név vagy típus szerint is rákeresni. Ha az online shopban eladásra meghirdetett valamely termék megfelel a Vásárló keresésének, akkor a rendszer azt megjeleníti.

A „Termékek” menü pontban kategóriákra bontva (pl. zöldség, gyümölcs, pékáru és sütemények stb.) jelennek meg a termékek és a kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája megjelenik. A Vásárló a termékek nevére kattintva tájékozódhat a termék jellemzőiről, áráról. A megvásárolni kívánt terméket a Vásárló a „Hozzáadás a kosárhoz” gomb segítségével tudja a virtuális bevásárlókosárba helyezni, a termék adatlapon pedig a megvásárolni kívánt mennyiség is beállítható, amit a Vásárló később a kosár felületen is módosítani tud. A bevásárló lista összeállítása nem jelenti a termékek megrendelését, a Vásárló oldalán nem teremt kötelezettséget a termékek megvásárlására, csak akkor, ha a jelen pontban meghatározott módon a megrendelést véglegesíti.

Vásárló a kosár tartalmát a „Kosár” ikonra kattintva bármikor megtekintheti anélkül, hogy megrendelését leadná. Ha tovább kíván nézelődni az Online shopban, akkor a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva tudja megtenni a Vásárló anélkül, hogy kosarának tartalma elveszne. Ha már nem kíván nézelődni, akkor a „Tovább a kasszához” gombra kell kattintania.

Fizetés

Ha a Vásárló – függetlenül a vásárlás módjától - minden általa megadott adatot, valamint a kosárba helyezett terméket rendben talált, akkor a „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva a rendszer a „Fizetés” felületre navigálja, ahol ki tudja választani a fizetési módot. Ezen a felületen a megrendelés kifizetésére még nem kerül sor, illetve itt lehetőség van kuponkód megadására, mely kupon által biztosított kedvezmény levonásra kerül a megrendelés végösszegéből. A rendelési értékhez kötött kedvezmények a vásárlás végösszegének megfelelően érvényesülnek. A rendelési értékhatár megállapításánál a szállítási díj és a göngyöleg értéke nem kerül figyelembe vételre, a rendelési értéknek ezek nélkül kell elérnie a kedvezményhez megjelölt értékhatárt.

Összesítés

A fizetési mód kiválasztását követően a „Rendelés áttekintése” gombra kattintva a Vásárló az „Összegzés” felületre kerül átirányításra, ahol a megrendeléssel kapcsolatos valamennyi adatot, a fizetési módot, a fizetendő végösszeget megtekintheti és még utoljára a megrendelés elküldése előtt ellenőrizheti. Ha az összesítő felületen a megrendeléssel kapcsolatosan minden adat megfelelő, a Vásárlónak először el kell fogadnia a jelölőnégyzet kipipálásával jelen ÁSZF-et és Adatkezelési Tájékoztatót, ezt követően pedig megrendelését véglegesen elküldeni a megrendelési felület alján található „Rendelés leadása” gombra kattintva.

A rendelés feladása tehát a „Rendelés leadása” gombra kattintással történik, ami a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

Ha a megrendelés rögzítése után (pl.: a megrendelés beérkezését visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot a Vásárló azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni az Ózdmarket.hu felé a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelésének állapotát a regisztrált Vásárló a megrendelés teljesítéséig figyelemmel kísérheti felhasználói fiókjában a „Megrendeléseim” menü pontban.

Termékek ára

Az online shopban a minimális- rendelési-érték 5.000.- Ft, mely nem foglalja magában kiszállítás és a göngyöleg díját.

Az online shopban megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót tartalmazó módon (bruttóban) van feltüntetve.

Az Ózdmarket.hu a megrendelt terméket a megrendeléskor érvényes fogyasztói áron értékesíti a Vásárló részére.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

Olyan ajánlat esetén, amikor a kedvezmény több termék megvásárlása esetén érvényes (beleértve az ajándék terméket is), a Vásárlónak az ajánlat teljesüléséhez szükséges termékeket a kosárba kell helyeznie. Az ajánlat feltételei a termékek adatlapján érhetők el.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és megrendelést visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, beleértve a szállítás/átvétel díját is, amennyiben a Vásárló olyan szállítási/átvételi módot választott, amelyért az Ózdmarket.hu díjat számít fel.

Az Ózdmarket.hu nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően, bárki számára felismerhető módon, hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben az Ózdmarket.hu nem köteles a terméket az Online shop felületén hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibásan feltüntetett ár esetén az Ózdmarket.hu a rendelés visszaigazolását követően, vagy azt megelőzően ajánlja fel, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét.

Termék mennyisége

A Vásárló a termék jellegétől függően a legördülő menü sávnak megfelelően vagy az alapján tud terméket rendelni (darabszám vagy tömeg). Ha a Vásárló nem darabszám szerint rendel terméket (pl. 1 kg alma), úgy előfordulhat, hogy azt az Ózdmarket.hu bizonyos - mérési pontatlanságból adódó – minimális eltéréssel szállítja le. Az Ózdmarket.hu azonban igyekszik mindent megtenni annak érdekében, hogy ez az eltérés a lehető legkisebb mértékű legyen.

Termékek jellemzői

A termékek csomagolása tartalmaz minden olyan tájékoztatást, amelyek az adott termék jellemzőire, összetételére, felhasználására vonatkoznak. A Vásárló a termék átvételét követően, a helyes felhasználás, egészségügyi problémák elkerülése érdekében e tájékoztatást – saját és mások biztonsága érdekében – elolvasni és megismerni köteles. Az onlineshop-ban lévő termékfotók eltérhetnek az aktuálisan elérhető és kiszállításra kerülő termékek csomagolásától.

A zöldségek és gyümölcsök tekintetében a származási ország folyamatosan változhat, ezért az adott termék származási országa a csomagoláson, vagy a terméken rögzített címkén kerül feltüntetésre.

Helyettesítő termékek

Az online shopban elérhető termékek köre eltérhet az Ózdmarket.hu áruházakban található választéktól, raktárkészlettől, ami miatt a termékek rendelkezésre állása az adott Vásárló megrendelését kiszolgáló áruház raktárkészletétől függ. Emiatt az Ózdmarket.hu nem tudja garantálni minden termék folyamatos elérhetőségét.

Ha a Vásárló által kiválasztott termék(ek) nem áll(nak) rendelkezésre, az Ózdmarket.hu igyekszik mindent megtenni annak érdekében, hogy olyan terméket ajánljon fel a hiányzó termék helyett, amely tulajdonságát, árát tekintve a lehető legnagyobb mértékben alkalmas arra, hogy a hiányzó terméket helyettesítse.

Helyettesítő termék felajánlására az Ózdmarket.hu akkor jogosult, ha a Vásárló a megrendelés során bejelölte a helyettesítő termékre vonatkozó igényét a „Helyettesítő termék elfogadása” gombra kattintva. A helyettesítő termék kiszerelése és márkája eltérhet a Vásárló által kiválasztott termék árától, kiszerelésétől és márkájától. Ha a helyettesítő termék nélküli szállítás mellett dönt a Vásárló, akkor csak a rendelkezésre álló termékek kerülnek kiszállításra és kiszámlázásra is. A kiszállítás napján a Vásárló, amikor a Vásárló által leadott megrendelés az Ózdmarket.hu által összekészítésre és visszaigazolásra kerül, a Vásárló a szállítási információkat is tartalmazó tájékoztató e-mail-t kap, amely tartalmazza a kiállításra került számlát, amelyen feltüntetésre kerül a lehetséges helyettesítő termék és a kiszállítás napján nem elérhető, ezért kiszállításra nem kerülő termék is.

Átadáskor ezeket a helyettesítő termékeket a szállító elkülöníti a Vásárló által kiválasztott többi terméktől. A helyettesítő termékek a szállítólevélen is feltüntetésre kerülnek az eredetileg megrendelt és kiválasztott termékektől elkülönített módon, illetve a szállító a Vásárlót tájékoztatja is arról, hogy mely megrendelt termék nem volt készleten a szállítás időpontjában, ami miatt helyette helyettesítő termék került szállításra.

A Vásárló nem köteles a helyettesíthető termék átvételére, azok átvételét és kifizetését minden hátrányos következmény nélkül megtagadhatja, még akkor is, ha az Online shop felületen a helyettesítő terméket elfogadta. A helyettesítő termék visszautasítása esetén, ha a megrendelés összege előzetesen online kifizetésre került, úgy az Ózdmarket.hu a termék átvétel megtagadásának napjától számított legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Vásárlónak a helyesbített számla alapján azon termékek összegét, melynek kiszállítását teljesíteni nem tudta és a Vásárló a helyettesítő terméket nem fogadta el.

Termék átvételének visszautasítása a Vásárló részéről

A Vásárló jogosult az általa kiválasztott termékek vagy azok egy részének átvételét indoklás nélkül megtagadni. Ebben az esetben a kiszállításért felelős munkatárs felveszi a visszautasításról szóló jegyzőkönyvet.

Kivételt képez ez alól a kimért termékek köre, amelyek esetén csak a teljes mennyiség utasítható vissza. Azon termékek, amelyek promóciós ára több darab termék vásárlása esetén vagy vásárlásától érvényes, azok részleges visszautasítására nincs lehetőség, kizárólag a teljes (azaz a promóciós ár eléréséhez szükséges valamennyi termék) utasítható vissza. Ha a Vásárló az általa megrendelt összes termék átvételét megtagadja, úgy szállítási/átvételi díjat nem kell fizetnie. A visszautasított termékek ára nem kerül levonásra a Vásárló bankszámlájáról, valamint az Ózdmarket.hu utólagosan sem terheli semmilyen módon annak értékét a Vásárlóra.

A termék átvételekor a Vásárló köteles megvizsgálni, hogy a termékek sérülésmentesek-e. Ha a Vásárló a rendelés átvételekor sérülést tapasztal a csomagoláson, és/vagy a terméken, majd a terméket visszautasítja, a kiszállításért felelős munkatárs felveszi a minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyvet.

A visszautasított árucikkek a szállítólevélen jelölésre kerülnek, melyek vételára előre fizetés esetén visszautalásra kerül a Vásárló bankszámlaszámára a visszautasítás napjától számított legkésőbb 14 napon belül, míg helyszíni fizetés esetén csak a tényleges vételár kerül levonásra.

Ha a Vásárló kedvezményre jogosító kupont használt a megrendeléskor, de az átvétel során a kiválasztott terméket vagy termékeket visszautasítja, a fizetendő végösszeg módosul és az Ózdmarket.hu jogosult a kupon által nyújtott árkedvezmény visszavonására.

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, szerződés létrejötte

A Vásárló által elküldött megrendelés beérkezését az Ózdmarket.hu késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által megadott adatokat (név, email cím, telefonszám, számlázási és szállítási információk stb.), a rendelés azonosítóját, a vásárlói azonosítót (ami minden megrendelés esetén ugyanaz), a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, árát, szállítási/átvételi díjat és a fizetendő végösszeget. Ezen automatikusan generált e-mail nem minősül a megrendelés visszaigazolásának, ez mindössze a megrendelés beérkezésének tényét igazolja. Az Ózdmarket.hu ezt követően – legkésőbb a kiszállítás napjáig – megküldi a Vásárló részére a megrendelés visszaigazolását, mely a Vásárló által kiválasztott szállítási címet és időpontot is tartalmazza.

Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg az Ózdmarket-től a visszaigazoló e-mailt, tehát nem köteles megvásárolni a megrendelésében foglalt termékeket.

Az Ózdmarket.hu és a Vásárló között abban az esetben jön létre az Online shopban leadott termékekkel kapcsolatos megrendeléssel összefüggő adásvételi szerződés, amikor az Ózdmarket.hu megküldi a Vásárló részére a megrendelés visszaigazolását tartalmazó e-mailt. Eddig az időpontig sem a Vásárló, sem az Ózdmarket.hu egyetlen nyilatkozata és intézkedése sem értelmezhető ajánlatként vagy annak elfogadásaként.

A Vásárló és az Ózdmarket.hu között a szerződés azon időpontban jön létre, amikor a Vásárló megrendelését az Ózdmarket.hu e-mail útján visszaigazolta. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján az így létrejövő szerződés elektronikus úton kötött, magyar nyelvű szerződésnek minősül, melyet az Ózdmarket.hu nem iktat.

A megrendelés és annak visszaigazolása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadók. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Számla

Az Ózdmarket.hu a megrendelésről, annak visszaigazolását követően elektronikus számlát állít ki. Az Ózdmarket.hu egy linket küld a Vásárló részére e-mailben, amelyen keresztül a számla letölthető. A számla a regisztrált Vásárlók részére a felhasználói fiók „Megrendeléseim” menü pontban minden megrendelés mellett elérhető.

Fizetés

A megrendelés végösszegének kiegyenlítése bankkártyával lehetséges a megrendeléskor online vagy a megrendelés átvétele során a helyszínen.

A vásárló kötelezettsége a fizetési tranzakció jóváhagyása előtt az összeg ellenőrzése, ennek akadályoztatása esetén ennek jelzése a kiszállítást végző munkatárs felé a helyszínen.

Online fizetés

Amennyiben a Vásárló az online fizetési módot választja, átirányításra kerül a Barion fizetési felületére. A Barion fizetési felületén bankkártya adatai megadásával regisztrálnia kell a bankkártyát, annak érdekében, hogy az összekészített termékek ellenértéke a kiszállítás napján terhelésre kerüljön a Vásárló bankszámláján.

Minden online fizetéses megrendelés véglegesítésekor (beleértve a megrendelés módosítását is) a megadott bankkártya érvényességének ellenőrzése céljából 99 Ft zárolásra kerül a Vásárló bankszámláján, mely sikeres tranzakció esetén azonnal feloldásra kerül, sikertelen tranzakció esetén pedig a Vásárló hibaüzenetet kap a Barion fizetési felületén, a regisztráció ebben az esetben automatikusan törlésre kerül.

Az Ózdmarket.hu online shopja elmenti a Vásárló által megadott bankkártyához tartozó Barion 24 db azonosítót (tranzakciós lehetőséget). Egy vásárlói fiókhoz maximum 5x24 darab mentett azonosító tartozhat. Az Ózdmarket.hu online shop bankkártya adatokat nem tárol. A bankkártya regisztráció oka, hogy a ténylegesen kiszállított termékek vételára kerüljön levonásra a Vásárló bankszámlájáról. A Barion oldalán rögzített bankkártya adatokat a Vásárló az Ózdmarket.hu online shop profiljában található bankkártya azonosító segítségével a Barion oldalán módosíthatja.

A Vásárló az Ózdmarket.hu online shop fiókjának törlésével automatikusan érvénytelenítésre kerülnek a Barion fizetési felületén elvégzett bankkártya tranzakciós lehetőségek is.

Felhívjuk a Vásárlók figyelmét, hogy a Barion által a bankkártya regisztráció során kapott bankkártya azonosítót az Ózdmarket.hu nem áll módjában kiadni sem telefonon, sem írásos megkeresés útján. Az Ózdmarket.hu online shop bankkártya adatokat nem tárol, kizárólag a megrendeléshez tartozó, Barion által generált fizetési azonosítót ismeri és tárolja, ami nem alkalmas arra, hogy az Ózdmarket.hu a Vásárló bankkártya adatait ennek felhasználásával beazonosítsa, megismerje. A regisztrált bankkártya adatokkal bonyolítható tranzakciók száma véges (24 db), -ha a rendelkezésre álló tranzakciók száma kisebb, mint 2– az új rendelés technikai befogadása (99Ft-os teszt) és – a Vásárlói bankkártya adatok biztonsága érdekében - ismét regisztrálni szükséges a kártya adatokat a Barion oldalán.

Közös szabályok - termék átadásának megtagadása

Ha a kiszállításért felelős munkatársnak kétségei merülnének fel a termékeket átvevő személy életkorát illetően, kérheti a személyazonosságot igazoló okmány bemutatását az átvevő személy életkorának ellenőrzésére. Ha az átvevő nem mutatja be az okmányát, a kiszállításért felelős munkatársnak a termék(ek) átadását megtagadja. A kiszállításért felelős munkatárs jogosult a termék átadásának megtagadására akkor is, ha a személyazonosságot igazoló okmány szerint az adott személy még nem múlt el 18 éves. Ha pedig a megrendelt termékek között alkohol tartalmú termék is szerepel, a kiszállításért felelős munkatárs köteles az átadást megtagadni ilyen esetben még akkor is, ha a megrendelés kifizetése előzetesen megtörtént. A teljesítés megtagadásáról a kiszállításért felelős munkatárs jegyzőkönyvet vesz fel.

Szállítási/átvételi díj

Áruházi átvétel és a házhozszállítás díjáról a Vásárló az Online shop felületén, illetve a megrendelés során a kiszállítási idő (idősáv) megadásakor tájékozódhat. Ózdon belül 10.000 Ft-os értékhatár felett a kiszállítás ingyenes. Minden más területre ahova az Ózdmarket.hu szállít, mind helyeket, és díjakat feltünteti az online shop felületén.

Szállítási határidő

A pontos szállítási határidő az a kétórás idősáv, melyet a Vásárló a megrendelés során megadott, és amelyről az Ózdmarket.hu a megrendelést visszaigazoló és a szállítási információkat, illetve a számlát tartalmazó e-mail-ben tájékoztatja a Vásárlót.

Amennyiben Vásárló adott nap délután 16 óra után adja le a rendelését, az Ózdmarket.hu a következő munkanapon szállítja ki azt vevő részére.

Az Ózdmarket.hu ugyanazon megrendelésben szereplő termékeket egyszerre, a választott időpontban szállítja ki, részszállítás teljesítést nem vállal.

Az Ózdmarket.hu késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult a kiszállítás teljesítésére póthatáridőt tűzni. Ha az Ózdmarket.hu a póthatáridőn belül nem teljesít, a Vásárló jogosult a szerződéstől elállni.

A Vásárló póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha

  1. az Ózdmarket.hu a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
  2. a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető

rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének értelmében jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  1. terméknek,
  2. több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
  3. több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  4. ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az Ózdmarket.hu részére, a 2. pontban feltüntetett elérhetőségek valamelyikére. E célból a Fogyasztó felhasználhatja az alábbi elállási nyilatkozat - mintát is:

Elállási nyilatkozat

Kizárólag a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza az alább feltüntetett elérhetőségek valamelyikére.

Vállalkozás adatai:

Név: Birki’s Business Center Kft.
Székhely: 3600 Ózd 48-as út 26.
Termék visszaküldésének címe: 3600 Ózd 48-as út 26.
Adószám: 26355795-2-05
Cégjegyzékszám: 05-09-030909

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Megrendelés száma:...................................................................
Termék megnevezése:................................................................

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó neve:.............................
A fogyasztó címe:.............................
Kelt ..........................

.....................................
Fogyasztó aláírása

(kérjük csak abban az esetben írja alá, ha postai úton küldi el részünkre)

A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Ózdmarket.hu részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az e fejezetben meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Az Ózdmarket.hu e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén az elállást határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Ózdmarket.hu részére. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail-en történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe az Ózdmarket.hu a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt, és elállási jogával érintett terméke(ke)t indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni az Ózdmarket.hu címére.

A termék(ek) az Ózdmarket.hu telephelyére történő visszajuttatásának költsége a Fogyasztót terheli, kivéve, ha az Ózdmarket.hu vállalta e költségek viselését. Az Ózdmarket.hu azonban nem vállalja át a visszaszállítást, vagy annak más szállító általi megszervezését, lebonyolítását, illetve költségét a Fogyasztótól. Az Ózdmarket.hu -nak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül az Ózdmarket.hu visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási/átvételi díjat is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó az Ózdmarket.hu által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Ha a Fogyasztó nem a teljes megrendeléstől, hanem annak csak egy részétől áll el, ez esetben az Ózdmarket.hu csak az elállással érintett termékek ellenértékét téríti vissza a Fogyasztó részére.

Az Ózdmarket.hu jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszajuttatta Ózdmarket.hu részére.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az Ózdmarket.hu, tehát bankkártyára téríti vissza a kifizetett vételárat, kivéve, ha a Fogyasztó az Ózdmarket.hu által felkínált más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az Ózdmarket.hu tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését. Tehát ha a Fogyasztó a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni az Ózdmarket.hu ésszerű költségeit.

A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:

  1. a) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Az ilyen termékek visszavétele az Ózdmarket.hu -tól nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható. (pl. fogkefe, golyósdezodor, tartós élelmiszer, higiéniai termékek (például krémek, smink, púder, kozmetikumok), étrend kiegészítők, feldolgozott állateledel stb.). Amennyiben a Fogyasztó még nem kezdte meg e kivételszabály alá tartozó termék (ek) használatát, tehát a terméket közvetlenül védő csomagolást még nem bontotta fel, elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja.
  2. b) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében (pl. nem tartós élelmiszer (pl. hús, zöldség, gyümölcs), vágott virág,
  3. c) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemez), valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta.

Szavatosság és jótállás

Kellékszavatosság

Vásárló az Ózdmarket.hu hibás teljesítése esetén az Ózdmarket.hu-val szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés keretében vásárolt új termék vásárlása esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Ózdmarket.hu számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Ózdmarket.hu költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Ózdmarket.hu adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő napon belül közölni az Ózdmarket.hu-val.

A szerződés teljesítésétől számított egy hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket az Ózdmarket.hu-tól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben az Ózdmarket.hu csak akkor mentesül a szavatossági igény teljesítési kötelezettsége alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Ha az Ózdmarket.hu bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított egy hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint – az 5.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vásárló a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül
köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Szavatossági igények érvényesítése

Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a Vásárló békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a 6.2. pontban feltüntetettek alapján.

A szavatossági igényeit a Vásárló a 2. pontban meghatározott elérhetőségeken érvényesítheti.

Jótállás

Az Ózdmarket.hu nem értékesít olyan terméket a www.ozdmarket.hu oldalon, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá vagy a Polgári
Törvénykönyv alapján jótállás alá tartozna.

Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Vásárló a termékkel vagy az Ózdmarket.hu tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a 2. pontban feltüntetett elérhetőségeken terjesztheti elő.

Az Ózdmarket.hu a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor az Ózdmarket.hu a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz.

Az Ózdmarket.hu a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadja, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Az Ózdmarket.hu a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben az Ózdmarket.hu az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Az Ózdmarket.hu a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén az Ózdmarket.hu az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót, továbbá arról, hogy panaszával annak jellege szerint melyik hatósághoz/Békéltető Testülethez fordulhat.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben az Ózdmarket.hu és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Ózdmarket.hu-val folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat az Ózdmarket.hu székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is, valamint bármely Békéltető Testülethez, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

  1. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
    Ha a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
    Vásárló az alábbi linken keresztül tudja megkeresni a panasszal érintett területileg illetékes hivatalt.
    Területi hatóságok listája: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/teruleti
  2. Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
    Online adásvételi szerződéssel összefüggő fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, akár határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a fenti linken keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.
    Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.
  3. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
    Békéltető Testületek elérhetősége: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
    Amennyiben az Ózdmarket.hu a Vásárló panaszát elutasítja, úgy a Vásárló jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a Békéltető Testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Vásárló az Ózdmarket.hu -val közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.
    A Békéltető Testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A Békéltető Testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását az Ózdmarket.hu és a Vásárló között.
    A Békéltető Testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a Békéltető Testület elnökéhez kell írásban benyújtani.
    Az Ózdmarket.hu-t a Békéltető Testületi eljárás során együttműködési kötelezettség terheli.
    Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
  4. Bírósági eljárás kezdeményezése
    A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári peres eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

Egyéb rendelkezések

Felelősség

A Vásárló az Online shopot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy az Ózdmarket.hu nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Az Online shopban történő vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Az Ózdmarket.hu nem vállal felelősséget, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza az Online shop működését és a vásárlást. A Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy az Online shop használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, az Ózdmarket.hu ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése érdekében.

A Vásárló elfogadja, hogy az Online shop használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben az Online shop használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a Vásárlót terheli a felelősség.

Szerzői jogok

Az Online shop egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai és a szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Az Ózdmarket.hu a szerzői jogi jogosultja az Online shop felületén elérhető megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, az Online shop felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

Az Online shop tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából csak és kizárólag az Ózdmarket.hu előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően, az Online shop használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Vásárlónak az Online shop felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. Az Online shop rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások az Ózdmarket.hu előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

Az Ózdmarket.hu fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www.ozdmarket.hu domain nevére, az ehhez tartozó aldomainekre, az Ózdmarket.hu által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire.

Tilos minden olyan tevékenység, amely az Ózdmarket.hu adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre az Ózdmarket.hu külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos az Ózdmarket.hu által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével az Ózdmarket.hu adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

ÁSZF egyoldalú módosítása és rendelkezéseinek érvénytelensége

Az Ózdmarket.hu jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően az online shop Vásárló általi első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.
Amennyiben a jelen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelennek minősül, az nem eredményezi a jelen ÁSZF alapján létrejött szerződés érvényességét és a szerződés egyéb rendelkezései továbbra is hatályban maradnak. A szerződés hatályban maradó rendelkezéseit úgy kell értelmezni, hogy az, az Ózdmarket.hu és a Vásárló eredeti akaratát leginkább tükrözze.

Jelen ÁSZF alapján létrejött szerződéseknek nem képezi tartalmát, az Ózdmarket.hu és a Vásárló között, a korábbi üzleti kapcsolatukban kialakult szokás és gyakorlat. Továbbá a jelen ÁSZF alapján létrejött szerződéseknek nem képezi tartalmát az adott üzletágban a hasonló jellegű szerződés alanyai által széles körben ismert és rendszeresen alkalmazott szokás. A jelen ÁSZF és az online shopban elérhető tájékoztatók, valamint egyéb információk az Ózdmarket.hu és Vásárló közötti szerződés teljes tartalmát magában foglalják.

Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2021. árpilis 14.

KISZÁLLÍTÁS ÓZD 25 KM-ES KÖRZETÉBEN!
Top